Tuesday, November 24, 2009

Aku dah Gile

gile vavi siyal cam haram.. power giler.. pengsan aku cam ni.. gigit2 jari sambil hantok2 pale kat dinding.. aaarghhh!!




sape2 cepat la amik kete aku ni (sutera sportivo).. aku nk jual aku nk pakai yg baru.. saga blm SE tgh menanti aku tu...


8 comments:

mamataya said...

alaaa..elok la kereta lama tu..kereta saga tu mcm lelaki jeee.. x lawaa!!

aSh said...

ala.. nak yg baru.. nk yg tu.. lawa tu.. betul...

chenta said...

boleh ke transform kete saga blm standard i tu ke saga blm SE?
sape boleh buat?hahahaha

noin said...

sabar ash.. sabar..
mende baik ni mmg take time sket..
agagagaga :P

diLa said...

waa..semat gak saga baru neh.
hurmm~

aSh said...

chenta: wah dah own satu rupenyer die.. advance sungguh.. nk convert boleh je... ada geng leh watkan.. huhu

noin: moga tibe masa, ada la nantinyer.. huhu

diLa: Sangat semat.. xyah wat pape pun dh semat gile..

chenta said...

tp kan..rendah la..
kang sangkut je kat mane2..huhuhu

aSh said...

x... xkene nye.. betul.. (ayat pujuk).. huhu.. actually tu pic tu dh dimodify.. Saga SE bese je.. xder la gaban sampai camtu.. tp klu dpt camtu ok gak.. cun!